Living on the edge - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Familie Jansink - WaarBenJij.nu Living on the edge - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Familie Jansink - WaarBenJij.nu

Living on the edge

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Familie

21 Juli 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Zondag 19 juli

Het duimen heeft geholpen, want het was stalend weer! Familie, maak je klaar voor een lange lange dag stevig hiken.
Met een busje zijn we van the lodge naar het national park gebracht. Alleen die rit was al gaaf. De omgeving is hier echt super mooi en het wild is totaal niet bang. Natuurlijk kan je ze niet aaien of voeren, want het blijven wilde dieren. Maar ze blijven gewoon zitten als je een foto wilt maken. Sommigen poseren zelfs even mooi..

Boven aangekomen kregen we een prachtig uitzicht en zo diep! We hebben geprobeerd het op de foto te zetten, maar dat lukt gewoon niet. Die diepte is niet vast te leggen of te beschrijven. En die kleuren en vormen van de "bergen" zo mooi. Wat ben ik blij dat ik aardrijkskunde gehad heb. Twickel bedankt! Nu heb ik eindelijk eens een werkelijk beeld bij die droge stof uit die oude schoolboeken!

Met frisse moed begonnen we aan onze hike tocht. Het begin was lekker makkelijk, namelijk de canyon in. Ik zei nog tegen Rub: "waarom hijgen al onze tegenliggers zo? Zelfs die jonge fitte jongens.." Nou dat heb ik geweten!! Want wat naar beneden gaat moet ook weer omhoog. En zó dat was stijl!! Je liep non stop recht omhoog! Met onze tong op de grond kwamen we dan boven. Het kleine beetje adem dat we nog hadden was gelijk weg.. Een adembenemend uitzicht. Ook bij dit zeg ik weer, kijk de foto's maar.. onbeschrijfelijk!

Maandag 20 juli

Vandaag zijn we precies 1 week onderweg.. Het voelt alsof we al een maand weg zijn. Stiekem kijkt de vermoeidheid soms even om het hoekje. Maar slapen doen we thuis wel weer! Dus op naar de Grand Canyon!

Ik zet bij dit verslag wat meer foto's. Ook van de afgelopen dagen. Dus niet alles past bij het verhaal. Maar de overige foto's hadden jullie nog te goed.

• 21 Juli 2015 - 21:39

O En O:

En als die blauwe dan jullie auto is, dan kun je heel Amerika nog wel verkennen.

Bij voorbaat willen we Monique feliciteren met haar verjaardag.
    We, Oma en ik, wensen jullie een extra mooie dag.
    Geniet er maar van, want een verjaardag vieren in Amerika zal waarschijnlijk niet weer voorkomen.
    Gr. Oma en Opa.

Familie

Dit jaar zijn pap en mam 25 jaar getrouwd! Reden om eens goed uit te pakken dus! Dit gaan we doen door met ons vieren een reis te maken door Amerika. Mij leek het leuk een blog bij te houden, zodat we niet alleen kunnen zeggen: ''gelukkig hebben we de foto's nog..'' Voor ons is het natuurlijk een mooie herinnering, maar voel je vrij om ons avontuur mee te lezen! Liefs Eline

Actief sinds 04 Juli 2015