Viva Las Vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Familie Jansink - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Bryce Canyon, Verenigde Staten van Familie Jansink - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: Eline

Blijf op de hoogte en volg Familie

19 Juli 2015 | Verenigde Staten, Bryce Canyon

Vrijdag 18 juli

Wauw wauw wauw! Echt we vallen van de ene verbazing in de andere. Ik weet echt niet hoe ik dit moet beschreven..  Oke, lets give it a shot!
Laten we beginnen bij het begin van de Las Vegas-strip. (Pas op, dit geloof je niet als je het niet gezien hebt met je eigen ogen.) De piramide van luxor, inclusief sfinx. Daarnaast begeeft zich ons komende hotel, excalibur, dit is een kasteel. Echt een kasteel... Zou ik hier dan mijn prins op het witte paard tegen komen? Of moet ik zelf maar weer dat zwaard uit die steen trekken?
Next hotel,  new york new york. Zij hebben een achtbaan door het hotel lopen. Ja echt! Ik zei toch dat het niet te geloven is..
Van cola-cola winkel tot m&m. Alles is hier. Niks te gek!
Volgende rij hotels.. Even dachten we weer terug te zijn in Europa. Van Cesar's Palace (Rome) tot de Eiffeltoren in Paris! Om de gondels van Venetië niet te vergeten! Zonder te liegen, ze hebben echt gondels is het hotel.. zelfs met een een gondelier die opera zingt. Nou ik ben vaak in Venetië geweest, maar beste Amerikanen, die heb je daar écht niet.
Dacht ik met mijn goede gedrag pap, mam en rub eens te trakteren op een heerlijk Italiaans ijsje. $5 per scope! Auww.. dan moet het wel héél lekker zijn!

De nacht valt en de stad ontwaakt. Alle lichtjes gaan aan en de mensen komen de straat op. Het is ongelooflijk mooi! Toch wil ik nog even benadrukken dat Las Vegas middenin de woestijn ligt.. belachelijk dat dit kan! Echt hoe krijgen ze het voor elkaar.
In Nederland heb ik me vaak afgevraagd hoe het nou toch kan dat het zo slecht gaat met onze natuur. Maar hier in Amerika heb ik het antwoord gevonden. Je ziet het gat in de ozonlaag bijna groter worden.
Nog iets anders waar ik me over verbazen kan. Het verschil tussen arm en rijk is hier heel groot. Maar de een duizenden dollars betaalt voor een potje pesten, heeft ander niks meer dan de kleren aan zijn lijf. Nog niet eens een paar schoenen. Van mega obese naar uitgemergeld zoekend in de otto voor iets eetbaars. Vreselijk! Maar goed, genoeg wereldverbeteraar gespeeld.

Zaterdag 19 juli

We laten Vegas achter ons om over een paar dagen weer terug te komen. Nu eerst natuur!! Bryce canyon here we come!

Aangekomen in Bryce. Man man man wat een regen. Zit je dan in je korte broek, sandaaltjes aan.. Koud hier, kan ik je vertellen. Het is natuurlijk ook wat je gewend bent en vergeleken met Vegas is het snel koud..
Vandaag hebben we verder een rustig bijkom dagje gehad en s avonds zijn we naar een cowboy dinner show geweest!
Wild West lives!! En tja dan kan een cowboy hoed natuurlijk niet ontbreken. Dus dat heb ik ook maar eens aangeschaft!
Morgen gaan we de Bryce Caynon in. Hopelijk, want het regent het hier dus echt ontzettend!! Duimen voor de zonnestralen!

P.S. ik had helaas geen foto's plaatsen bij dit verslag, want ons internet doet het erg slecht. Die houden jullie dan nog te goed!

  • 19 Juli 2015 - 13:26

    Astrid:

    Hallo buurtjes fijn om jullie belevenissen mee te beleven complimenten aan Eline zij verwoord het levens echt. Geniet van jullie tour door de USA Liefs Henri&Astrid

  • 19 Juli 2015 - 22:55

    N.Leuvelink:

    Hallo allemaal

    Ik geniet van jullie verslag (Eline).
    Als je het leest vallen jullie van de ene verbazing in de ander,
    en is alles steeds groter.En net als bij jullie denk je hoe is dat alles mogelijk.

    Je schreef Eline dat ze jou groot vinden ? Maar Ruben dan ?

    Geniet nog van jullie reis een dikke knuffel Mam-Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Familie

Dit jaar zijn pap en mam 25 jaar getrouwd! Reden om eens goed uit te pakken dus! Dit gaan we doen door met ons vieren een reis te maken door Amerika. Mij leek het leuk een blog bij te houden, zodat we niet alleen kunnen zeggen: ''gelukkig hebben we de foto's nog..'' Voor ons is het natuurlijk een mooie herinnering, maar voel je vrij om ons avontuur mee te lezen! Liefs Eline

Actief sinds 04 Juli 2015
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 3955

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 07 Augustus 2015

Amerika

Landen bezocht: